پیش‌بینی پرسپولیسی‌ها و استقلالی‌ها درباره دربی 77

.:خبر گذاری جلب نیوز:.

برگ درختان سبز در نظر هوشیار هر ورقش دفتریست معرفت کردگار

پیش‌بینی پرسپولیسی‌ها و استقلالی‌ها درباره دربی 77

به گزارش مشرق، نزدیکی‌های شهرآورد پایتخت همه جا از این بازی صحبت می‌شود و هیچ محفلی نیست که چند ورزش‌دوست در آن حاضر باشند و کار به کری‌خوانی نکشد. در این اوضاع و احوال با چند پرسپولیسی و استقلالی قدیمی صحبت کردیم و نظرشان را درباره نتیجه بازی جویا شدیم.

 پرسپولیسی‌های قدیمی هنوز هم قلبشان برای موفقیت تیم محبوب خود می‌تپد. آنها در آستانه شهرآورد 77 یکصدا با هم از پیروزی سرخپوشان سخن می‌گویند. هرچند در میان آنها کسی هم هست که رای به تساوی این دیدار می‌دهد.

آنچه در ادامه می‌خوانید پاسخ چند پرسپولیسی قدیمی به دو پرسش ایسنا است؛ 1) نتیجه و کیفیت داربی 77 را چگونه پیش‌بینی می‌کنید؟ 2) برگ برنده پرسپولیس در این دیدار چیست؟

 

 

  پیش‌بینی بازی برگ برنده پرسپولیس
مهدی تارتار اگر هر دو تیم بدون ترس بازی کنند، پرسپولیس می‌تواند با جسارت بیشتری بازی کند و به همین دلیل می‌تواند برنده بازی باشد. فکر می‌کنم پرسپولیس برنده می‌شود. برگ برنده پرسپولیس در داربی، نتیجه دیدار قبلش برابر فولاد است. پرسپولیس برابر فولاد با انگیزه بالا پیروز شد و حالا شرایط روحی و روانی بهتری نسبت به استقلال دارد.
حمید درخشان داربی بازی جداگانه‌ای است چون تماشاگر زیادی دارد و حساسیت برای هر دو تیم بالاست. تیمی موفق می‌شود که خود را از نظر روحی و روانی آماده کند، از بازیکنان با تجربه بیشتری استفاده کند و از فرصت‌هایش به خوبی استفاده کند. هر دو تیم در این بازی برگ برنده دارند اما من وارد بحث فنی نمی‌شوم!
محمد زادمهر پرسپولیس برابر فولاد بهترین بازی فصل خود و استقلال برابر استقلال خوزستان بدترین بازی فصل خود را انجام دادند. پرسپولیس تیم جوانی است و استقلال بازیکنان باتجربه بیشتری دارد. هر دو تیم نیاز مبرمی به سه امتیاز بازی دارند و به همین دلیل بازی حساسیت زیادی دارد. هر دو تیم مرکز بازی را فشرده می‌کنند که این کار احتمالا به تساوی کشیده شدن بازی را بالا می‌برد مگر اینکه روی ضربات ایستگاهی تیم‌ها به گل برسند. برگ برنده پرسپولیس، تیم بودن آن است.
رضا شاهرودی پرسپولیس داربی را با نتیجه یک بر صفر می‌برد. به نظرم مهدی سیدصالحی می‌تواند برگ برنده پرسپولیس باشد.
فرشاد پیوس پرسپولیس با نتیجه 2 بر یک برنده می‌شود. پرسپولیس سه برگ برنده دارد؛ اول اینکه روحیه بالا دارد، دوم اینکه خلعتبری به بازی رسید که باعث می‌شود هواداران بیشتر تشویق کنند و سوم اینکه پرسپولیس ترکیبی از بازیکنان جوان و باتجربه را در اختیار دارد.
مرتضی فنونی‌زاده پرسپولیس هفته قبل برابر فولاد مثل دهه 60 بازی کرد. اگر عالیشاه در داربی بود خیلی خوب می‌شد. همچنین می‌دانم که دایی آنقدر باتجربه است که از خلعتبری در ترکیب ثابت استفاده نکند. اگر پرسپولیس خسرو حیدری را از کار بیندازد، 70 درصد قدرت استقلال کم می‌شود. خط دفاعی پرسپولیس در این فصل خیلی منسجم کار کرده و مشکلی ندارد اما برگ برنده پرسپولیس می‌تواند خط هافبک و حمله این تیم باشد.
مرتضی کرمانی‌مقدم با بردی که پرسپولیس برابر فولاد کسب کرد، روحیه خیلی خوبی دارد. حیف که عالیشاه در داربی نیست چون حضورش خیلی به نفع تیم بود. روحیه پرسپولیس خوب است و این مساله پیروزی را برای این تیم رقم می‌زند. خط حمله پرسپولیس در داربی برگ برنده این تیم خواهد بود.
جواد منافی داربی شرایط خاصی دارد و با بازی‌های دیگر فرق می‌کند. احساس می‌کنم بازی خوبی می‌شود که مردم از آن لذت می‌برند. ان‌شاءالله نتیجه‌اش هم به سود پرسپولیس است. در این بازی هر تیمی که آرامش بیشتری داشته باشد و با برنامه بازی کند، برنده می‌شود. تیمی که می‌خواهد پیروز شود باید دست از بازی احساسی بردارد چون این کار باعث می‌شود که برنامه‌ها آنطور که طراحی شده‌اند اجرا نشوند. همچنین جوان‌های پرسپولیس، برگ برنده این تیم هستند.
رضا وطنخواه با تیتر درشت بنویسید که من نتیجه داربی را بعد از بازی اعلام می‌کنم! (با خنده) فکر می‌کنم آنهایی که نتیجه را پیش‌بینی می‌کنند جادوگر هستند! چون نمی‌شود چیزی را پیش‌بینی کرد. نکته مهم این است که اگر تیم‌ها دست از احتیاط بردارند بهتر است چون تماشاگران به ورزشگاه می‌آیند که بازی خوب و پرگل ببینند و فرقی نمی‌کند که کدام تیم می‌برد. مربیان باید احتیاط را کنار بگذارند. برگ برنده پرسپولیس سیدصالحی است. من از وقتی او را در تلویزیون دیدم خوشم آمد. او در زمین هرچه در توان دارد خرج می‌کند. اگر پرسپولیس در کنار سیدصالحی دو نفر را داشته باشد که ضربات سر او را ریباند کنند، موفق می‌شود. دوست داشتم عالیشاه هم در داربی بازی می‌کرد.

 


به گزارش مشرق، استقلالی‌های قدیمی هم از پیروزی آبی پوشان با اطمینان و بیان نام گلزنان سخن می‌گویند. هرچند در میان آنها هم برخی رای به تساوی این دیدار می‌دهد.
آنچه نیز در ادامه می‌خوانید پاسخ چند استقلالی قدیمی به دو پرسش ایسنا است؛ 1) نتیجه و کیفیت داربی 77 را چگونه پیش‌بینی می‌کنید؟ 2) برگ برنده استقلال در این دیدار چیست؟

 

 

 

 

  پیش بینی برگ برنده استقلال
پرویز مظلومی استقلال2-پرسپولیس صفر زوج مجیدی و برهانی و برهانی می تواند برای پرسپولیس، زنگ خطر بزرگی باشد
محمود فکری بازی های این دو تیم همیشه غیر قابل پیش بینی بوده و من نمی توانم به عنوان یک اهل فن مثل مردم عادی نتیجه را پیش بینی کنم شجاعت و نترس بودن می تواند برگ برنده استقلال باشد
محمد نوازی ما با یک گل پرسپولیس را می بریم اگر به آرش برهانی بازی برسد برگ برنده استقلال خواهد بود چون او الآ تشنه گلزنی است
رضا عنایتی به عنوان یک عاشق استقلال دوست دارم این تیم برنده باشد و آرش برهانی هم گل بزند این حرف من نیست بلکه همه می گویند بازیکنان با تجربه استقلال نقطه مثبت این تیم در مقایسه با پرسپولیس است
اصغر حاجیلو استقلال دو گل به پزسپولیس خواهد زد و بازی با نتیجه دو بر صفر تمام می شود کادر فنی استقلال و مربیان با تجربه استقلال قطعا برگ برنده این تیم مقابل پرسپولیس است
حسن روشن استقلال با نتیجه دو بر یک برنده می شود مهدی رحمتی در دورن دروازه و آرش برهانی در خط حمله برگ برنده استقلال هستند
علی موسوی این بازی مساوی خواهد شد، آن هم از نوع بدون گل! با توجه به اینکه گفتم بازی مساوی می شود، پس هیچ تیمی برگ برنده ندارد اما فرهاد مجیدی با انگیزه بالایش می تواند همه معادلات را به هم بزند
هادی طباطبایی بازی این دو تیم همیشه دور از آن چیزی بود که فکرش را می کردیم اما با توجه به عرق به استقلال می گویم با نتیجه دو بر یک به برتری می رسیم مهره های خلاق استقلال خیلی به امیر قلعه نویی کمک خواهند کرد

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 13 شهريور 1392برچسب:,

] [ 11:33 ] [ عرفان ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه